کاربران اینترنت به مرز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون نفر رسیدند
دانلود فیلم و اهنگ
***مطالب جالب***


دوستان
موضوع: <-PostCategory->

نگاهی کوتاه به تاریخچه استفاده از اینترنت و تعداد کاربران آن نشان می دهد دانشگاه مجازی رایگان دنیا به طرز چشم گیری بین مردم جا افتاده و البته نباید از پیشرفت تکنولوژی جهت در دسترس گذاشتن اینترنت برای عموم غافل شد . در هر صورت هر ساله به کاربران اینترنت در دنیا و کشور ما افزوده میشه که خبر بدی نیست .

طبق آماری که سال ۲۰۰۰ گردآوری شد کاربران اینترنت در انتهای آن سال ۳۶۰ میلیون نفر بود و این در حالیه که هم اکنون ۳۰ درصد کل جمعیت سیاره زمین از اینترنت استفاده می کنند . در این بین قاره آسیا با ۹۲۲ میلیون کاربر در صدر قرار داره ، اروپا با ۴۷۶ میلیون و آمریکای شمالی با ۲۷۱ میلیون در رتبه های دوم و سوم قرار دارند .

 

تعداد کاربران اینترنت در سال 2011

نگاهی به کشورها می کردم ، چین با ۴۸۵ میلیون کاربر اینترنت رتبه اول رو بین کشورها داره و این تعداد ، ۳۶ درصد کل جمعیت آنلاین دنیاست !!! آمار جالب دیگری نیز وجود داره ، بیش از ۳٫۱ میلیارد ایمیل در سال ۲۰۱۱ در دنیا هست . نرم افزار outlook express شرکت مایکروسافت با کسب بیش از ۲۷ درصد سهم بازار محبوبترین نرم افزار دنیا و سرویس Hotmail نیز با ۳۶۰ میلیون کاربر محبوبترین سرویس دهنده ایمیل در دنیا شناخته شدند . ضمنا سال ۲۰۱۱ چهلمین سالگرد ارسال اولین ایمیل در دنیای اینترنت بود .

تعداد وبسایت های دنیا تا الان حدود ۵۵۵ میلیون می باشد که ۳۰۰ میلیون آن فقط در سال گذشته راه اندازی شده اند . تعداد دامین های ثبت شده در سه ماه پاییز به ۲۲۰ میلیون عدد رسید که در این بین دامین با پسوند com. محبوبترین بوده با ۹۵٫۵ میلیون عدد .

سرعت افزایش تعداد کاربران شبکه های اجتماعی نیز همچنان مثل موشک رو به بالاست به طوری که در انتهای سال ۲۰۱۱ کاربران فیس بوک حدود ۸۰۰ میلیون نفر بود که ۲۰۰ میلیون آنها در سال گذشته ثبت نام کردند . کاربران توییتر به ۲۲۵ میلیون نفر رسیده که در سال ۲۰۱۱ صد میلیون آنها اکتیو بوده اند .

با این اوصاف سال ۲۰۱۲ نیز کاربران اینترنت بیشتر خواهند شد و به احتمال زیاد تعداد کاربران فیس بوک به ۱ میلیارد نفر میرسه . شما چی فکر می کنید ؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نویسنده : علی
جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,


امکانات


این صفحه را به اشتراک بگذارید

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 527
بازدید کل : 28588
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 209
تعداد آنلاین : 1

درباره نویسنده

علی ٍ به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل : alidl0@yahoo.com

آمار بازدید
  خوش آمدید
نویسندگان:

وضعیت وبلاگ :

اوقات شرعی :

تبلیغات